Referenties

Referenties

Paul de Boer | AV Suomi

"De sms-dienst van WNS hebben wij met AV Suomi voor het eerst gebruikt bij de organisatie van de Velserbroekloop. Het is een superhandige tool om snel een goede beoordeling van het evenement te krijgen. Het commentaar van deelnemers levert goede feedback op die ons helpt om de volgende keer een beter evenement te organiseren. Bovendien is het leuk om enthousiaste complimenten te krijgen!"

George Kroon | Restaurant Vuur

"Met de tablets weet ik dagelijks wat er speelt. Onze gasten laten massaal oprechte feedback over de keuken, de bediening en de ambiance achter. Ik kan nu direct inspelen op specifieke wensen. De samenwerking met WNS is fantastisch. Het is leuk om met ze mee te denken en bovendien is het fijn dat ze onafhankelijk zijn"

Natascha Kuijpers | Rabobank 's-Hertogenbosch en Omstreken

"Op een laagdrempelige, simpele manier klantfeedback verzamelen dat is waar ik naar zocht en wat ik vond in de SMS-tool van We Never Stop.

 

Wij zijn enthousiast! Niet alleen is de respons op de tool hoog, maar ook de feedback die wij ontvangen is van hoge toegevoegde waarde. Met de hulp van Marcel komen we iedere keer tot een goede open vraag waarmee we onszelf nog beter kunnen maken"

Nicole de Haan | Swim to Fight Cancer

"Een uur na afloop van de Swim to Fight Cancer Haarlem konden alle deelnemers al hun eerste emotie en tips/tops/complimenten kwijt over het evenement. De timing, toon en bondigheid past perfect bij de sfeer van ons event. Hoge response en directe inzage in reacties, top!"

Sharon Wessels | Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek

"Voor diverse bijeenkomsten hebben wij de feedback zuilen ingezet. Met deze zuilen meten wij de klantbeleving van de bijeenkomst. Een pluspunt is de optie voor feedback. Klanten geven aan wat goed was of beter kon. Dit helpt bij de organisatie van een volgende bijeenkomst. De samenwerking met Marcel verliep top!"

Antoine Flori | Kras Sport

"Een persoonlijk sms’je na afloop van onze sport events levert veel bruikbare feedback op. Zo weten we precies wat goed gaat en wat beter kan. Bijzonder handig tooltje om feedback te verzamelen en ter plekke uitslagen of foto/video te delen."

Jochem van Beek | N3Wstrategy

"De sms meting op het Nationale CX Event leverde ons in no-time 72% respons op. Zo weten we exact wat bezoekers waarderen en waar nog ruimte voor verbetering zit. In vergelijking met een mailenquete is het aantal reacties via de smartphone ongeëvenaard, Kortom, een mooie tool, die ik met plezier aanbeveel."

WNS


Duindoornlaan 25

2015 LA Haarlem

Nederland

CONTACT


WeNeverStop.nl

info@weneverstop.nl

+31 6 46 187 960


Bank NL62 INGB 0007 0957 15

KvK 64 63 57 67

BTW 185543480B01

© 2018 WNS Alle Rechten Voorbehouden